tisdag 30 juni 2009

Svaren!

Johan Palm - Johan Palm står just nu ute på scenen men kommer springandes till chatten så fort han kan efter det! Se honom så länge live här i Allsångens Play! //Moderator


Johan Palm - Tjena alla! Nu är jag här!

Cissi - Snarkar du? Haha, kram :)
Johan Palm - Hej! Nej, jag tror i varje fall inte det.

Olivia - Vad ska du läsa för program till hösten? (På gymnasiet)
Johan Palm - Natur ...har jag för mig. Jag är såpass okoncentrerad på plugget att jag knappt minns vad jag har sökt till.

jenni 3 - har du magmuskler?
Johan Palm - Ja, fast de syns knappast...

Kimpzor - Kan du inte göra lite techno?
Johan Palm - Faktum är att det har hänt att jag på skoj har gjort lite techno-aktig musik. Inget som jag tänker släppa dock.

amanda - hej! hur lång är du? :)
Johan Palm - 180 cm ungefär, tror jag. 187 cm i högklackat.

Sofie!!!! - hur ser din framtid ut?
Johan Palm - Ljus, vågar jag nog tro.

matilda - har du som person förändrats när du blev känd?
Johan Palm - Jag är pretty much the same, förutom att jag är mycket bättre nu.

dalkulla - Var det en höjdare att få uppträda på Skansen?
Johan Palm - OM det var! Det var en riktig dunderhöjdare.

emelina - hej hur många syskon har du
Johan Palm - Två - en bror och en syster.

fia - När kommer din nästa skiva???
Johan Palm - Jag har ingen aning! Det beror nog på hur flitig jag är med låtskrivandet.

anna&julie - Äger du en plattång?
Johan Palm - Nej!

Amanda - är du riktig eller fejk blondin?
Johan Palm - Det är äkta vara!

Unn - Brukar du använda smink?
Johan Palm - Japp!

adam - Vad är HELA ditt namn?
Johan Palm - Karl Johan Viktor Palm.

Isabell - Är du kittlig?
Johan Palm - Hyfsat kittlig är jag.

nora - hej! Har du bra kontakt med någon eller några i idol gänget fortfarande?
Johan Palm - Jadå!

Ev - Haha! Va du seriös när du skrev på din blogg att du skulle vilja ligga med dig själv?
Johan Palm - Det där väckte mer uppmärksamhet än jag trodde att det skulle göra - och det är förstås skitkul! Jag lämnar din fråga obesvarad för att spekulationerna ska fortsätta, hehe.

Sara & Sofie - Vad ska du göra efter chatten? :) Kram
Johan Palm - Äta korv med bröd. Anders Lundin bjuder tydligen alla medverkande på det!

Angelica - Är du bra på att diska?
Johan Palm - Jadå, helt okej är jag i alla fall, men jag är mindre bra på att vilja och orka göra det.

jonna :) - hur många hattar har du fått sammanlagt egentligen? ;o
Johan Palm - Säkert en fantastiljon.

Mathilda - Hur lång tid tar det för dig fram för spegeln på morgonen???
Johan Palm - Ibland tillräckligt lång tid för att folk ska kunna ifrågasätta min sexuella läggning.

Johan Palm - Tack för alla frågor och fina komplimanger! Nu måste jag tyvärr sticka iväg och käka korv med bröd. Det tar säkert slut snart. Tack! Kram Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar