torsdag 19 november 2009

Lugna luckan!

19 november, 2009 - 16:22 — Ninath

Hej alla Johan-fans,

Jag vet att det har varit lite lugnt härinne på sista tiden... Men det är ju lite "lugnare" Johan-tider nu också! Skivan har funnits ute sedan i våras, sommarturnén är ju av förklarliga skäl över och Johan är tillbaka i Mjölby. Så det ÄR lugnare tider nu...

Johan är ju världsbäst på att blogga - det vet vi sedan tidigare... Så jag lämnar med världens varmaste hand över till Johan!!!

Jag kommer titta in här framöver och uppdatera när det händer något spännande, det lovar jag.

Forumet har varit lite stökigt och det är beklagligt. Massa skisk och snusk som läggs upp och MÅNGA trådar som är onödiga... Mitt tips gällande de onödiga trådarna är bara att STRUNTA i dem. Ge dem ingen uppmärksamhet så ser vi direkt att de är "strunt" och då plockas de bort. (Det är väldigt många som kommenterar att tråden är onödig och då blir den nästan ännu mer onödig... Håller ni med?)

/ninath

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar