lördag 8 maj 2010

Varför ska man titta på Djävulsrallyt?

Källa

10 kommentarer:

  1. Hej, det är Anna, jag som chattade på msn me dej förut och trodde du va johan palm :P Men iaf... kolla in min blogg :)

    SvaraRadera
  2. För att johan palm var med så klart anars vet jag inte varför jag tittade på programet johan palm är ju så söt och gulligast i värlen love you johan <3

    SvaraRadera
  3. För att johan palm var med så klart anars vet jag inte varför jag tittade på programet johan palm är ju så söt och gulligast i världen love you johan <3

    SvaraRadera
  4. Förlåt råkade skicka två likadana det var inte meningen

    SvaraRadera
  5. Hej tänkte bara önska dig en god jul och ett gott nytt år för att jag älskar dig så mycket hoppas jag får se dig på scenen någon mer gång och lycka till med allt kram frida

    SvaraRadera
  6. han heter Karl Johan Viktor Palm och bor i Ljunggatan 29, 595 53 Mjölby, jag ska döda dig !!

    SvaraRadera
  7. du ska dööööd !!!!26 december, 2010 03:39

    han heter Karl Johan Viktor Palm och bor i Ljunggatan 29, 595 53 Mjölby, jag ska döda dig !!

    SvaraRadera
  8. johan palm jag ska lägga en bomb i ditt hus !! mu ha ha

    SvaraRadera
  9. Hej. Gillar du fortfarande Johan Palm? skulle vara kul att veta. ;)
    Förresten så har jag en ny blogg om honom. Kika in vettja!

    SvaraRadera
  10. Saknar honom så sjukt mycket ! ♥

    SvaraRadera